خاطرات کاغذی

ببینید | لونی تونز

داستان معروف سر بر آوردن جوجه تخم قو در میان جوجه های اردک که به «جوجه اردک زشت» او را می شناسیم.
کد خبر: ۱۴۱۹۲۳۲
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 25

موضوعی که باعث دردسر مادر اردک ها شد و در نهایت به جهت مسخره شدن از سوی اردک ها جوجه خاکستری رنگ با چشمی گریان از مزرعه دور شد. در کنار برکه چشمش به یک سگ شکاری افتاد و از او راهنمایی خواست. سگ شکاری گفت: قبل از اینکه به فکر پیدا کردن دوست باشی بهتر است تا زمستان از راه نرسیده جایی برای خودت پیدا کنی.

با سرد شدن هوا  او مشاهده می کرد که پرندگان دسته جمعی در حال کوچ هستند. با دیدن آنها آرزوی پرواز از دلش گذشت. با آمدن زمستان، جوجه اردک از ناچاری به خانه ای پناه برد. روز به روز جوجه اردک بزرگتر می شد تا اینکه از دست گربه و مرغ صاحب خانه که با او بدرفتاری می کردند از آنجا فرار کند. با آمدن فصل بهار برای شنا به برکه رفت وقتی بال هایش را باز کرد از اینکه سفید شده بود تعجب کرد و فکر کرد که آب برکه او را زیبا نشان می دهد. در این حین دو تا قو به او نزدیک شدند و به او گفتند که تو از جنس ما هستی و باید با ما زندگی کنی به این ترتیب جوجه اردک زشت به یک قوی زیبا تبدیل شد و باقی عمر خود را در کنار قوها زندگی کرد.

استاپ موشن ژاپنی «جوجه اردک زشت»، (با نام اصلی: The Ugly Duckling) جز اولین کارتون هایی است که بر اساس داستان هانس کریستین اندرسن، تولید شد. این اثر سال1968به کارگردانی «کازوهیکو واتانابی»ساخته شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها